love doesn't hurt . expectation do.

love doesn't hurt . expectation do.

Saturday, March 14, 2015

欲。

慢慢明白了為什麼不快樂,因為我們總是期待一個結果。
于是我期待我会从你身上得到一个很好的结果
于是我不快乐。
后来发现,或许我什么都不是。
我自行慢慢思考
应该是我自己为了自己改变才对
至于你  我应该抱着随缘的心态
加油。

No comments:

Post a Comment

Love does not consist of gazing at each
other ,but in looking outward together
in the same direction.